۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
اداره حسابداري پرداخت ها و پرسنلي

رئوس شرح وظايف اداره حسابداري پرداخت ها و پرسنلي    

1- تهيه ليست  حقوق و مزايا و كليه پرداخت‌هاي پرسنلي اعضاء هيات علمي و كاركنان

2- تهيه فايل اطلاعات شاغلين و بازنشستگان

4-صدور چك كليه اسناد هزينه‌اي، اختصاصي ، تملك دارايي سرمايه‌اي و ساير منابع غيربودجه اي

5- حفظ و نگهداري  مناسب دسته چك‌ ها

6-اتخاذ ترتيبات لازم جهت اخذ به موقع دسته چك‌هاي بانكي

7- تنظيم  ليست قطعي سازمان بازنشستگي، ليست تغييرات و ليست كسورات  بازنشستگان و موظفين و ارائه به سازمان  بازنشستگي

8- تهيه فايل‌ها  و ليست‌هاي مربوط به  سازمان امور مالياتي، تامين اجتماعي، خدمات درماني، بيمه تكميلي، صندوق ذخيره، وام بانكي و ...

9-تحويل اسناد پرداخت‌ شده به بايگاني

10- تهيه و تائيد سوابق بيمه و بازنشستگي پرسنل جهت ارائه به سازمانهاي ذيربط (بانك اطلاعات سوابق)

11- بارگذاري فايل حقوق در سامانه  سازمان اداري و استخدامي كشور

12- كنترل كليه فايلهاي پرداخت حقوق، حق الزحمه، بيمه، حق‌التدريس و ...

13- ارائه ليست و فايل‌هاي كليه  پرداخت ها  به بانك

14- اطلاع رساني مناسب پرداخت‌ها به پرسنل

15- مكاتبه با سازمانهاي ذيربط در خصوص كسورات شاغلين و بازنشستگان (بيمه درمان، دادگستري ، بانكها و ...)

16- تهيه و تنظيم فرم استرداد كسور بازنشستگي (مازاد بر 30 سال ـ اضافه پرداختي)

17- ثبت اطلاعات در سامانه‌هاي مرتبط با اداره  حسابداري پرداخت‌ها و پرسنلي

18- مشاركت در تهيه دستورالعمل اداره حسابداري پرداخت ها و پرسنلي


پرسنل اداره حسابداري پرداخت ها و پرسنلي 
رئيس اداره : 
           رسول گازری
كارشناسان :
          سميه سادات رضوي زاده
          احمد گل آبادی 
          سیده صفورا معین الدینی    
          ابوالفضل نوربخش    
شماره تماس هاي  اداره حسابداري پرداخت ها و پرسنلي
37932052
37932059  
 
 
تاریخ به روزرسانی:
1402/07/27
تعداد بازدید:
2894
Powered by DorsaPortal