رئوس شرح وظايف اداره حسابداري درآمدهاي اختصاصي
2- كنترل و پيگيري وصول اسناد دريافتني
3-پيگيري تحقق و وصول درآمدهاي اختصاصي ناشي از قراردادها و تفاهم نامه هاي منعقده
4-پيگيري شناسايي، ثبت و وصول درآمد مربوط به شهريه دانشجويان
5-بررسي و حصول اطمينان از صحت شناسايي و ثبت درآمدهاي اختصاصي درسامانههاي مختلف دانشگاه (آموزشي –پژوهشي –دانشجويي –فرهنگي و اداري و مالي و ...)
6--شناسايي وثبت كليه درآمدها و پيگيري تحقق و وصول آنها
6- تهيه گزارشهاي مقايسهاي و تحليلي از درآمدهاي اختصاصي به تفكيك فعاليت و واحد تابعه
7- پيگيري و دريافت صورتجلسات كميسيون معاملات مربوط به قراردادهاي درآمدي
8- دريافت و ثبت وجوه ماهانه درآمد خانههاي سازماني
10- فراهم نمودن شرايط سختافزاري و نرمافزاري به منظور تسريع و تسهيل در امكان شناسايي و وصول درآمدها
11- تهيه چك ليستهاي نظارتي به منظور كنترل نحوه ثبت و شناسايي درآمدهاي اختصاصي
12- بكارگيري روشهاي نوين در ثبت و شناسايي درآمدهاي اختصاصي (پرداخت الكترونيك ـ سامانه هتلينگ ـ قراردادها-فروش و ...)
13- ثبت اطلاعات در سامانههاي مرتبط با اداره درآمدهاي اختصاصي
14- اخذ تاييديه درآمد هاي اختصاصي به تفكيك طبقه بندي بودجه تفضيلي از خزانه
15-ارائه پيشنهاد هاي لازم در خصوص نحوه امكان افزايش درآمد هاي دانشگاه با توجه به ظرفيت ها و منابع موجود
16- مشاركت درتهيه دستورالعمل وآييننامههاي اجرايي مرتبط با فعاليتهاي اداره حسابداري درآمدهاي اختصاصي.