سال ۱۴۰۴، سرمایه گذاری برای تولید
اداره حسابداری اعتبارات و تنظیم حسابها
رئوس شرح وظایف اداره حسابداری اعتبارات و تنظیم حسابها       
 

۱- صدور اسناد حسابداری ابلاغ و تخصیص بودجه (جاری،عمرانی-اختصاصی)

۲-تامین اعتبار کلیه رویدادهای مالی

۳- تنظیم و ثبت فرم درخواست وجه در سامانه تخصیص خزانه

۴- بررسی و تامین اعتبار کلیه درخواستهای هزینه‌ای که تعهد پرداخت ایجاد می‌نماید یا منجر به پرداخت می‌شود.

۵- ثبت مربوط به دریافتی ها از خزانه اعم از جاری‌، اختصاصی، تملک دارایی ، ابلاغی، سایر منابع و....

۶-  ثبت  کلیه  اسناد حسابداری  (به غیر از وصول منبع درآمدهای اختصاصی)

۷-  موازنه مستمر حساب کسورات دفاتر مالی با سازمان های ذیربط

۸- نگهداری از ضمانت‌نامه‌های بانکی و مکاتبات لازم به منظور تمدید ضمانت‌نامه و معرفی پیمانکاران به بانک‌ها

۹- تحویل اسناد واریزی به بایگانی امور مالی

۱۰- ثبت تخصیص‌های ماهیانه به منظور تامین اعتبار درخواست های خرید (درسطح بودجه غیر مستمر)

۱۱-  صدور سند دریافت و پرداخت سپرده‌ها و سایرمنابع غیر بودجه‌ای

۱۲- تهیه و تنظیم گزارش‌های مقایسه عملکرد بودجه  براساس بودجه غیرمتمرکز

۱۳- تهیه گزارش تفریغ بودجه

۱۴- کنترل و تنظیم حساب‌های ماهیانه عاملین مالی

۱۵- پیگیری ثبت قطعی پرداخت غیر قطعی به اشخاص حقیقی و حقوقی

۱۶- تهیه صورت‌های مالی

۱۷- ثبت منظم و مستمر اطلاعات در سامانه  سماد (طلب و بدهی‌های دولت)

۱۸- نظارت  مستمر بر فرآیند تنظیم حساب ادارات مالی

۱۹- پیگیری وصول ردیف‌های غیر متمرکز بودجه با توجه به ظرفیت‌های موجود در قانون بودجه تهیه و ارسال فایل تراز و صورت های مالی در سامانه  سناما

۲۰- ثبت اطلاعات در سامانه های مرتبط با اداره اعتبارات و تنظیم حساب ها

۲۱- مشارکت در تهیه دستورالعمل و آیین نامه‌های اجرایی مرتبط با اداره حسابداری اعتبارات و تنظیم حساب‌ها

   

پرسنل اداره حسابداری اعتبارات و تنظیم حسابها
رئیس اداره : 
          محسن آرمان
کارشناس مسئول : 
          سیده زهرا میرصفیان 
کارشناسان :
          مهدیه کدخدائی
          سیده صفورا معین الدینی
 
شماره تماس های اداره حسابداری اعتبارات و تنظیم حسابها

۳۷۹۳۲۰۱۴
۳۷۹۳۲۰۱۶ 
تنظیمات قالب