۱- صدور اسناد حسابداری ابلاغ و تخصیص بودجه (جاری،عمرانی-اختصاصی)
۲-تامین اعتبار کلیه رویدادهای مالی
۳- تنظیم و ثبت فرم درخواست وجه در سامانه تخصیص خزانه
۴- بررسی و تامین اعتبار کلیه درخواستهای هزینهای که تعهد پرداخت ایجاد مینماید یا منجر به پرداخت میشود.
۵- ثبت مربوط به دریافتی ها از خزانه اعم از جاری، اختصاصی، تملک دارایی ، ابلاغی، سایر منابع و....
۶- ثبت کلیه اسناد حسابداری (به غیر از وصول منبع درآمدهای اختصاصی)
۷- موازنه مستمر حساب کسورات دفاتر مالی با سازمان های ذیربط
۸- نگهداری از ضمانتنامههای بانکی و مکاتبات لازم به منظور تمدید ضمانتنامه و معرفی پیمانکاران به بانکها
۹- تحویل اسناد واریزی به بایگانی امور مالی
۱۰- ثبت تخصیصهای ماهیانه به منظور تامین اعتبار درخواست های خرید (درسطح بودجه غیر مستمر)
۱۱- صدور سند دریافت و پرداخت سپردهها و سایرمنابع غیر بودجهای
۱۲- تهیه و تنظیم گزارشهای مقایسه عملکرد بودجه براساس بودجه غیرمتمرکز
۱۳- تهیه گزارش تفریغ بودجه
۱۴- کنترل و تنظیم حسابهای ماهیانه عاملین مالی
۱۵- پیگیری ثبت قطعی پرداخت غیر قطعی به اشخاص حقیقی و حقوقی
۱۶- تهیه صورتهای مالی
۱۷- ثبت منظم و مستمر اطلاعات در سامانه سماد (طلب و بدهیهای دولت)
۱۸- نظارت مستمر بر فرآیند تنظیم حساب ادارات مالی
۱۹- پیگیری وصول ردیفهای غیر متمرکز بودجه با توجه به ظرفیتهای موجود در قانون بودجه تهیه و ارسال فایل تراز و صورت های مالی در سامانه سناما
۲۰- ثبت اطلاعات در سامانه های مرتبط با اداره اعتبارات و تنظیم حساب ها
۲۱- مشارکت در تهیه دستورالعمل و آیین نامههای اجرایی مرتبط با اداره حسابداری اعتبارات و تنظیم حسابها
پرسنل اداره حسابداری اعتبارات و تنظیم حسابها
رئیس اداره :
۳۷۹۳۲۰۱۴
۳۷۹۳۲۰۱۶