سال ۱۴۰۴، سرمایه گذاری برای تولید
اداره حسابداری انبار و اموال

رئوس شرح وظایف اداره حسابداری اموال و انبار

 

۱-نظارت بر عملکرد امنای اموال

۲-صدور حواله و رسید انبار و فرم رسید دارایی ثابت

۳-اختصاص  پلاک و الصاق آن به دارایی‌های ثابت

۴-اعمال کنترل و نظارت بر نگهداری دارائی ثابت و محاسبه استهلاک

۵- کنترل گردش  موجودی‌های انبار

۶-همکاری لازم به منظور شمارش فیزیکی موجودی انبار

۷-صدور اسناد حسابداری مربوط به ثبت دارایی ثابت

۸- صدور اسناد حسابداری مربوط به ثبت موجودی کالا و اقلام غیرمصرفی

۹-انجام محاسبات گزارش استهلاک دارائی های ثابت و پیگیری انتقال به موقع دارائی‌های در جریان تکمیل به حساب مربوطه

۱۰-بررسی دارائی‌های ثابت جهت در نظر گرفتن «ذخیره کاهش ارزشی دارائیها» برای دارائی‌های صدمه دیده و غیرقابل استفاده در پایان سال مالی

۱۱-اتخاذ ترتیبات لازم به منظور صورت‌برداری، ثبت، نگهداری کارت‌های اموال و پلاک‌کوبی دارائی‌های ثابت بر اساس دستورالعمل مربوطه

۱۲-نظارت بر جابجائی اموال و سرشماری دوره‌ای اموال

۱۳- ثبت اطلاعات در سامانه سادا و سامانه‌های مرتبط با فعالیت های اداره انبار و اموال

۱۴- مشارکت در تهیه دستور العمل و آیین نامه‌های اجرایی مرتبط با اداره  انبار و اموال. 

 

 
پرسنل اداره حسابداری اموال و انبار
رئیس اداره : 
           محسن حیدری
کارشناسان :
          غلامرضا اکبری
           حمید جزینی
           اکبر کریمی
           محمد نیکوئی
شماره تماس های اداره حسابداری اموال و انبار
۳۷۹۳۴۲۰۵ 
۳۷۹۳۲۰۳۵
۳۷۹۳۲۰۳۶  
            
            
تنظیمات قالب