رئوس شرح وظایف اداره حسابداری اموال و انبار
۲-صدور حواله و رسید انبار و فرم رسید دارایی ثابت
۳-اختصاص پلاک و الصاق آن به داراییهای ثابت
۴-اعمال کنترل و نظارت بر نگهداری دارائی ثابت و محاسبه استهلاک
۵- کنترل گردش موجودیهای انبار
۶-همکاری لازم به منظور شمارش فیزیکی موجودی انبار
۷-صدور اسناد حسابداری مربوط به ثبت دارایی ثابت
۸- صدور اسناد حسابداری مربوط به ثبت موجودی کالا و اقلام غیرمصرفی
۹-انجام محاسبات گزارش استهلاک دارائی های ثابت و پیگیری انتقال به موقع دارائیهای در جریان تکمیل به حساب مربوطه
۱۰-بررسی دارائیهای ثابت جهت در نظر گرفتن «ذخیره کاهش ارزشی دارائیها» برای دارائیهای صدمه دیده و غیرقابل استفاده در پایان سال مالی
۱۱-اتخاذ ترتیبات لازم به منظور صورتبرداری، ثبت، نگهداری کارتهای اموال و پلاککوبی دارائیهای ثابت بر اساس دستورالعمل مربوطه
۱۲-نظارت بر جابجائی اموال و سرشماری دورهای اموال
۱۳- ثبت اطلاعات در سامانه سادا و سامانههای مرتبط با فعالیت های اداره انبار و اموال
۱۴- مشارکت در تهیه دستور العمل و آیین نامههای اجرایی مرتبط با اداره انبار و اموال.