رئوس شرح وظایف اداره حسابداری درآمدهای اختصاصی
۲- کنترل و پیگیری وصول اسناد دریافتنی
۳-پیگیری تحقق و وصول درآمدهای اختصاصی ناشی از قراردادها و تفاهم نامه های منعقده
۴-پیگیری شناسایی، ثبت و وصول درآمد مربوط به شهریه دانشجویان
۵-بررسی و حصول اطمینان از صحت شناسایی و ثبت درآمدهای اختصاصی درسامانههای مختلف دانشگاه
(آموزشی –پژوهشی –دانشجویی –فرهنگی و اداری و مالی و ...)
۶--شناسایی وثبت کلیه درآمدها و پیگیری تحقق و وصول آنها
۶- تهیه گزارشهای مقایسهای و تحلیلی از درآمدهای اختصاصی به تفکیک فعالیت و واحد تابعه
۷- پیگیری و دریافت صورتجلسات کمیسیون معاملات مربوط به قراردادهای درآمدی
۸- دریافت و ثبت وجوه ماهانه درآمد خانههای سازمانی
۱۰- فراهم نمودن شرایط سختافزاری و نرمافزاری به منظور تسریع و تسهیل در امکان شناسایی و وصول درآمدها
۱۱- تهیه چک لیستهای نظارتی به منظور کنترل نحوه ثبت و شناسایی درآمدهای اختصاصی
۱۲- بکارگیری روشهای نوین در ثبت و شناسایی درآمدهای اختصاصی (پرداخت الکترونیک ـ سامانه هتلینگ ـ قراردادها-فروش و ...)
۱۳- ثبت اطلاعات در سامانههای مرتبط با اداره درآمدهای اختصاصی
۱۴- اخذ تاییدیه درآمد های اختصاصی به تفکیک طبقه بندی بودجه تفضیلی از خزانه
۱۵-ارائه پیشنهاد های لازم در خصوص نحوه امکان افزایش درآمد های دانشگاه با توجه به ظرفیت ها و منابع موجود
۱۶- مشارکت درتهیه دستورالعمل وآییننامههای اجرایی مرتبط با فعالیتهای اداره حسابداری درآمدهای اختصاصی.