سال ۱۴۰۴، سرمایه گذاری برای تولید
اداره حسابداری رسیدگی و کنترل های داخلی

رئوس شرح وظایف اداره حسابداری رسیدگی و کنترل های داخلی :

۱-گردآوری و به هنگام نمودن بانک‌های اطلاعاتی از قبیل قراردادها، آئین نامه‌ها، مصوبات، دستورالعمل‌ها، مجوزها و احکام کارگزینی، بخشنامه‌ها و مصوبات سازمانهای دولتی

۲-رسیدگی به کلیه اسناد هزینه اعم از پرسنلی و غیر پرسنلی و پرداخت‌های غیرقطعی و مطابقت با قوانین و مقررات و آیین‌نامه‌ها
۳- پیکیری رفع نقص در مواردی که  اسناد مورد رسیدگی دارای نقص و واخواهی باشند
۴- ورود اطلاعات و تهیه گزارش فصلی موضوع ماده ۱۶۹ قانون مالیات های مستقیم
۵-تهیه صورت مغایرت بانکی کلیه حساب های  بانکی ستاد بصورت ماهیانه و مستمر
۶-پیگیری ثبت و شناسایی اقلام باز بانکی
۷- مکاتبات لازم به منظور اخذ مفاصا حساب بیمه  از سازمان تامین اجتماعی و تهیه پاسخ استعلام های عملکرد سازمان امور مالیاتی
۸-کنترل های لازم به منظور تطبیق ضمائم  اسناد حسابداری و چک‌های صادره  قبل از امضا مدیر مالی  
۹- کنترل فرایندهای  مورد اقدام در ادارات و واحدهای دیگر مالی
۱۰-کنترل و پیگیری اقلام باز و سنواتی  پرداخت های غیر قطعی  دفاترحسابداری ادارات امور مالی
۱۱- تهیه چک لیست های  نظارتی به منظور کنترل رعایت قوانین و مقررات در حسابداری واحدها و معاونت ها
۱۲- بکارگیری روش‌های نوین در رسیدگی و نظارت بر رویدادهای مالی(سامانه ها، چک لیست ها، بانک‌های اطلاعاتی و ...)
۱۳-ثبت و کنترل اطلاعات  و سوابق قرارداد ها در سامانه قراردادها
۱۴- مشارکت در تهیه دستورالعمل و آیین نامه‌های اجرایی مرتبط با اداره رسیدگی به اسناد و نظارت برکنترل‌های داخلی
 
پرسنل اداره حسابداری رسیدگی و کنترل های داخلی
رئیس اداره : 
           جابر توسلی
کارشناسان :
          خدیجه رستمی 
          مریم سادات شارف
          نفیسه نصر  
شماره تماس های  اداره حسابداری رسیدگی و کنترل های داخلی
۳۷۹۳۲۰۱۵
۳۷۹۳۲۰۱۳
۳۷۹۳۴۴۱۷ 

 

 

تنظیمات قالب