اداره حسابداری رسیدگی و کنترل های داخلی
رئوس شرح وظایف اداره حسابداری رسیدگی و کنترل های داخلی :
۱-گردآوری و به هنگام نمودن بانکهای اطلاعاتی از قبیل قراردادها، آئین نامهها، مصوبات، دستورالعملها، مجوزها و احکام کارگزینی، بخشنامهها و مصوبات سازمانهای دولتی
۲-رسیدگی به کلیه اسناد هزینه اعم از پرسنلی و غیر پرسنلی و پرداختهای غیرقطعی و مطابقت با قوانین و مقررات و آییننامهها
۳- پیکیری رفع نقص در مواردی که اسناد مورد رسیدگی دارای نقص و واخواهی باشند
۴- ورود اطلاعات و تهیه گزارش فصلی موضوع ماده ۱۶۹ قانون مالیات های مستقیم
۵-تهیه صورت مغایرت بانکی کلیه حساب های بانکی ستاد بصورت ماهیانه و مستمر
۶-پیگیری ثبت و شناسایی اقلام باز بانکی
۷- مکاتبات لازم به منظور اخذ مفاصا حساب بیمه از سازمان تامین اجتماعی و تهیه پاسخ استعلام های عملکرد سازمان امور مالیاتی
۸-کنترل های لازم به منظور تطبیق ضمائم اسناد حسابداری و چکهای صادره قبل از امضا مدیر مالی
۹- کنترل فرایندهای مورد اقدام در ادارات و واحدهای دیگر مالی
۱۰-کنترل و پیگیری اقلام باز و سنواتی پرداخت های غیر قطعی دفاترحسابداری ادارات امور مالی
۱۱- تهیه چک لیست های نظارتی به منظور کنترل رعایت قوانین و مقررات در حسابداری واحدها و معاونت ها
۱۲- بکارگیری روشهای نوین در رسیدگی و نظارت بر رویدادهای مالی(سامانه ها، چک لیست ها، بانکهای اطلاعاتی و ...)
۱۳-ثبت و کنترل اطلاعات و سوابق قرارداد ها در سامانه قراردادها
۱۴- مشارکت در تهیه دستورالعمل و آیین نامههای اجرایی مرتبط با اداره رسیدگی به اسناد و نظارت برکنترلهای داخلی
پرسنل اداره حسابداری رسیدگی و کنترل های داخلی
رئیس اداره :
جابر توسلی
کارشناسان :
خدیجه رستمی
مریم سادات شارف
نفیسه نصر
شماره تماس های اداره حسابداری رسیدگی و کنترل های داخلی
۳۷۹۳۲۰۱۵
۳۷۹۳۲۰۱۳
۳۷۹۳۴۴۱۷