حسابداری واحد های دانشگاه
رئوس شرح وظایف حسابداری مرتبط با حوزه حسابداری واحد های دانشگاه
(حسابداری حوزه ریاست، معاونت اداری و مالی معاونت پژوهشی، معاونت فرهنگی، معاونت آموزشی و دانشکده ها)
۱-دریافت و ثبت تنخواه به تفکیک منابع مختلف بودجهای و غیر بودجهای
۲-تامین اعتبار درخواست خرید کالا و خدمات
۳-پرداخت تنخواه بهکارپردازان بر اساس تنخواه در گردش (رعایت پرداخت در قبال واریز۷۰ درصد اسناد واریزی)
۴-کنترل و موازنه حساب تنخواه پرداختی با مانده دفاتر حسابداری و تسویه حساب آن در پایان سال
۵-ثبت و صدور سند حسابداری با الزامات رعایت تفکیک منابع اعتباری و پروتکلهای سناما
۶- ثبت پرداخت های غیر قطعی و پیگیری به منظور واریز سند هزینه قطعی در پایان سال مالی
۷-رسیدگی و تطبیق اولیه اسناد هزینه با قوانین و مقررات و آیین نامه ها
۸-بارگذاری فایل مالیات حق الزحمه ها در سامانه سازمان امور مالیاتی
۹ - صدور چک اسناد هزینه
۱۰- حفظ و نگهداری مناسب از دسته چکها
۱۱-تهیه مغایرات بانکی بصورت ماهیانه و مستمر
۱۲- پیگیری ثبت و شناسایی اقلام باز بانکی
۱۳- صدور حواله پرداخت وثبت اطلاعات اسناد در دبیرخانه اسناد
۱۴-پیگیری رفع نقص در مواردی که اسناد مورد رسیدگی دارای نقص و واخواهی می باشد.
۱۵-ثبت و کنترل اطلاعات و سوابق قرارداد ها در سامانه قراردادها
۱۶-ارائه تراز آزمایشی به تفکیک منابع و موازنه حساب ها در مقاطع سه ماهه در اخرین سطح حساب ها بر اساس فرمت تعیین شده توسط اداره اعتبارات و تنظیم حساب ها
۱۷-پیگیری، شناسایی و اعلام گزارش درآمدهای اختصاصی واحدهای مرتبط بر اساس فرمت تعیین شده توسط اداره درآمدهای اختصاصی
پرسنل حسابداری واحد های دانشگاه
رئیس اداره :
مجید معتمدی
کارشناس مسئول :
زهرا جانقربان
کارشناسان :
نیره ظهوری
احمد گل آبادی
مهری مالکی
محسن نصری نصرآبادی
شماره تماس های حوزه حسابداری واحد های دانشگاه
۳۷۹۳۲۰۳۴
۳۷۹۳۲۲۵۲