سال ۱۴۰۴، سرمایه گذاری برای تولید
حسابداری واحد های دانشگاه

رئوس شرح وظایف حسابداری مرتبط با حوزه حسابداری واحد های دانشگاه            

  (حسابداری حوزه ریاست‌، معاونت اداری و مالی معاونت پژوهشی‌، معاونت فرهنگی‌، معاونت آموزشی و دانشکده ها)

 
۱-دریافت و ثبت تنخواه به تفکیک منابع مختلف بودجه‌‌ای و غیر بودجه‌ای
 
۲-تامین اعتبار درخواست خرید کالا و خدمات
 
۳-پرداخت تنخواه به‌کارپردازان بر اساس تنخواه در گردش (رعایت پرداخت در قبال واریز۷۰ درصد اسناد واریزی)
 
۴-کنترل و موازنه حساب تنخواه پرداختی با مانده دفاتر حسابداری و تسویه حساب آن در پایان سال
 
۵-ثبت و صدور سند حسابداری  با الزامات رعایت تفکیک منابع اعتباری و پروتکل‌های سناما
 
۶- ثبت پرداخت های غیر قطعی و پیگیری به منظور واریز سند هزینه قطعی در پایان سال مالی
 
۷-رسیدگی و تطبیق اولیه  اسناد هزینه با قوانین و مقررات و آیین نامه ها
 
۸-بارگذاری فایل مالیات حق الزحمه ها در سامانه سازمان امور مالیاتی
 
۹ - صدور چک اسناد هزینه
 
۱۰- حفظ و نگهداری مناسب از دسته چک‌ها
 
۱۱-تهیه مغایرات بانکی بصورت ماهیانه و مستمر
 
۱۲- پیگیری ثبت و شناسایی اقلام باز بانکی
 
۱۳- صدور حواله پرداخت وثبت اطلاعات اسناد در دبیرخانه اسناد
 
۱۴-پیگیری رفع نقص در مواردی که  اسناد مورد رسیدگی دارای نقص و واخواهی می باشد. 
 
۱۵-ثبت و کنترل اطلاعات و سوابق قرارداد ها در سامانه قراردادها
 
۱۶-ارائه تراز آزمایشی  به تفکیک منابع  و موازنه حساب ها  در مقاطع سه ماهه در اخرین سطح حساب ها   بر اساس فرمت تعیین شده توسط اداره اعتبارات و تنظیم حساب ها
 
۱۷-پیگیری، شناسایی و اعلام گزارش درآمدهای اختصاصی  واحدهای مرتبط بر اساس فرمت تعیین شده توسط اداره درآمدهای اختصاصی 

 

پرسنل حسابداری واحد های دانشگاه

رئیس اداره : 

           مجید معتمدی

 کارشناس مسئول :
          زهرا جانقربان

کارشناسان :

           نیره ظهوری
           احمد گل آبادی 

          مهری مالکی  

          محسن نصری نصرآبادی            
شماره تماس های حوزه حسابداری واحد های دانشگاه
۳۷۹۳۲۰۳۴
۳۷۹۳۲۲۵۲ 
 
 

 

تنظیمات قالب